mandag 1. februar 2010

Costume Awards

Er sikkert ikke helt populært å si det høyt, men det var ikke den beste tilstelningen jeg har vært på. Det beste var egentlig å gjøre seg i stand i butikken i hegdehaugsveien med litt cava. Og det er alltid hyggelig å gå ut med Koma jentene.. Men selve Costume Awards. Gjesp.
De skal ha for gratis cava/vin/øl og gratis snus/røyk. I like. Slikt vet jeg å utnytte. Etterpå bar det videre ut.
Har hatt det morsommere, har hatt det

Ble informert av LP under forelesning i dag at jeg var på Oslo nights. Ikke bare var jeg der, men hele Koma, var som du kanskje ser, sterkt representert. Spottet samtlige av oss som var der på et eller flere bilder.



me-myself, Ingelinn og min kjære Hannemor

Hege og Marianne(Koma2 in persona)

Janne

En jeg ikke husker hva heter og Abebo

1 kommentar: